Heb je een vraag?
Als iets je wat betreft de behandeling/vergoeding e.d. niet duidelijk is, dan kun je mij per telefoon of mail bereiken. Mocht ik je niet direct te woord kunnen staan, dan kun je een voicemail inspreken met de vraag om terug te bellen.
Heb je een klacht?
Wanneer je ontevreden bent over de inhoud of de vorm van de behandeling, kun je dit altijd kwijt tijdens het eventueel afgesproken consult of als je niet langer wilt wachten tot de volgende afspraak kun je contact opnemen met mij via mail of telefoon. Ik sta open voor jouw ervaring en zal altijd zoeken naar manieren om er samen met je weer een positieve ervaring van te maken. En nog kan het zijn dat we er niet uitkomen. Dan kun je altijd bij de LVVP terecht.
Zorgvuldige afhandeling via de LVVP
Wanneer je er samen met mij niet opkomt, kun je contact opnemen met een LVVP-klachtenfunctionaris van Klacht&Company. Deze is bereikbaar per mail via LVVP@klachtencompany.nl, per telefoon via (088) 234 16 06 of per aangetekende post via postbus 3106, 2601 DC Delft. Bij voorkeur sturen patiënten die een klacht hebben het klachtenformulier per mail aan Klacht&Company. Je kunt voor meer informatie kijken op de website.
Geschillenregeling
Met betrekking tot geschillen kun je je wenden tot ‘De Geschillencommissie Zorg in Den Haag’
https://www.degeschillencommissiezorg.nl/clienten/zorgcommissies/vrijgevestigde-ggz-praktijken/
Onduidelijk? Meer weten?
Heb je een vraag over jezelf of over de klachtenprocedure neem dan even contact met mij op per mail of telefonisch. Ik help je graag.